9 תשובות
אני טרנסית ורצו לאשפז אותי במחלקה הלא נכונה ולא ויתרתי ובסוף שמו במחלקה הנכונה מוזמן לדבר איתי אני אנסה לעזור לך
שואל השאלה:
העניין הוא שעכשיו כשאני במחלקה אני לא רוצה לעבור כי אז אני אשאר לבד בלי ידידה שלי...
אני מעדיף להתמודד עם דיספוריה על פני עם בדידות
עם כמה שזה קשה להיפרד אולי תמצא ידידות גם אם תהיה במחלקה הנכונה ואז גם תהיה פחות דיספוריה וגם תמצא ידידות או חברים
שואל השאלה:
הבעיה הנוספת היא שאם אני אנסה להלחם יגידו לי לחזור הביתה (אני באשפוז מרצון)
שואל השאלה:
ואני צריך עזרה פסיכולוגית
אני מבינה שעוד לא שינית מין בת"ז אתה בתהליך של הוועדה? אתה רוצה לשנות בת"ז?
תפנה אליהם הם יעזרו לך
תשתף מישהו, תבקש שיעבירו אותך מחלקה!
שואל השאלה:
אני עוד לא קרוב אפילו לוועדה וכן אני רוצה לשנות בת.ז.