9 תשובות
תשתף מישהו, תבקש שיעבירו אותך מחלקה!
שואל השאלה:
העניין הוא שעכשיו כשאני במחלקה אני לא רוצה לעבור כי אז אני אשאר לבד בלי ידידה שלי...
אני מעדיף להתמודד עם דיספוריה על פני עם בדידות
העניין הוא שעכשיו כשאני במחלקה אני לא רוצה לעבור כי אז אני אשאר לבד בלי ידידה שלי...
אני מעדיף להתמודד עם דיספוריה על פני עם בדידות
עם כמה שזה קשה להיפרד אולי תמצא ידידות גם אם תהיה במחלקה הנכונה ואז גם תהיה פחות דיספוריה וגם תמצא ידידות או חברים
אני טרנסית ורצו לאשפז אותי במחלקה הלא נכונה ולא ויתרתי ובסוף שמו במחלקה הנכונה מוזמן לדבר איתי אני אנסה לעזור לך
שואל השאלה:
אני עוד לא קרוב אפילו לוועדה וכן אני רוצה לשנות בת.ז.
אני עוד לא קרוב אפילו לוועדה וכן אני רוצה לשנות בת.ז.
אני מבינה שעוד לא שינית מין בת"ז אתה בתהליך של הוועדה? אתה רוצה לשנות בת"ז?
שואל השאלה:
ואני צריך עזרה פסיכולוגית
ואני צריך עזרה פסיכולוגית
שואל השאלה:
הבעיה הנוספת היא שאם אני אנסה להלחם יגידו לי לחזור הביתה (אני באשפוז מרצון)
הבעיה הנוספת היא שאם אני אנסה להלחם יגידו לי לחזור הביתה (אני באשפוז מרצון)
תפנה אליהם הם יעזרו לך
באותו הנושא: