9 תשובות
לא
לא למה מוזר
לא ממש אני גם הלכתי בגיל 14 לחדכ
לא זה נורמלי לחלוטין
שואל השאלה:
ואיך זה עובד אני פשוט נרשמת ומתחילה להתאמן או שכאילו אני צריכה לשכור מאמן?
ואיך זה עובד אני פשוט נרשמת ומתחילה להתאמן או שכאילו אני צריכה לשכור מאמן?
לא , להפך
גם אני הולכת מגיל 14
ולגבי השאלה השנייה שלך
זה תלוי אצלי בחדר כושר את נרשמת ומתחילה להתאמן במכשירים
יש כאלה ששוכרים מאמן אבל זה הרבה יותר יקר
מה שאת מרגישה יותר
גם אני הולכת מגיל 14
ולגבי השאלה השנייה שלך
זה תלוי אצלי בחדר כושר את נרשמת ומתחילה להתאמן במכשירים
יש כאלה ששוכרים מאמן אבל זה הרבה יותר יקר
מה שאת מרגישה יותר
את פשוט נרשמת ומתחילה להתאמן
שואל השאלה:
אבל איך אני יודעת איך להתאמן ועל מה
אבל איך אני יודעת איך להתאמן ועל מה
אני בן 11 ואני ממש רוצה ללכת אבל אני חייב הרשאה לזה ממאמן כושר מה שמזכיר לי לחפש אחד
באותו הנושא: