10 תשובות
בטלפון
אני בטלפון
בטלפון
יושבת בספסלים בחוץ עם חברות
בטלפון
איכס יא ילדי טלפון, אני מדבר עם חברים
^אין לי חברים לול
לוקח תסקייט ופותח סשן על המדרגות בכניסה
או יוצא לעשן
או נשאר בכיתה ושומע מוזיקה
מאוננת כדי להשתחרר מכאב ראש של הלימודים
מדברת עם חברים