9 תשובות
לא כי הוא ידע מי את
בטח שעד כדי כך.
אני אישית לא אמרתי לאף אחד שיש לי סטיפס.
אני אישית לא אמרתי לאף אחד שיש לי סטיפס.
שואל השאלה:
נה כל החברות שלי יודעות שיש לי
נה כל החברות שלי יודעות שיש לי
אנונימית
מה הבעיה להגיד שיש סטיפס אף אחד לא יודע איך קוראים לי חוץ משתי חברות חחח ואגב את יכולה להחליף שם ואז הוא לא ידע מי את
שואל השאלה:
כואב הלב אני מחוברת אליו :(
כואב הלב אני מחוברת אליו :(
אנונימית
עדיף שלא. אם לא, לא יצא לך מזה כלום. אם כן, יכול להיות שיזהו אותך. זה לא שווה את זה, סיכון גבוה בלי רווח
שואל השאלה:
^ עד כדי כך לא?
^ עד כדי כך לא?
אנונימית
בבקשה אל.
פליז דונט.
פליז דונט.
חחח עזבי את הידיד תשמרי על השם
באותו הנושא: