14 תשובות
גם לי קרה משהו דומה, תנסי אולי לחשוב על דברים אחרים או לשחק משחקי מחשב. אני אישית כשאני לחוץ אני משחק שחמט או קורא ספר זה משחרר אותי
אם את רוצה אותו בגלל אופי ולא רק הדלקות חסרת משמעות. תגידי לו שהוא מוצא חן בעיניך . אם הוא אומר שהוא לא בעניין הכל טוב , כמו שאת לא בעניין של כולם , לא כולם בעניין שלהיות בזוגיות איתך .
שואל השאלה:
^זה מכניס אותי להרבה יותר מדי חרדה כי הוא בן אדם כזה... קשה לי לתאר את זה הןא שונה מבנים אחרים שהייתי בעניין שלהם
אני לא חושבת שהוא ירצה אותי אבל אני רואה אותו מלאא בקיבוץ ואנחנו בנעורים ביחד זה כזה כל הילדים מגילאים מפגשים לפעולה ואני צא מסוגלת עם המבוכה שתהיה שם ובכללי אני מפחדת להגיד לו ממש
וכן אני רוצה אותו נטו בגלל האופי
אנונימית
אז תגידי לו אין מה לפחד אם כן אז זה בסדר. וגם לא זה בסדר. חוץ מזה את צריכה להוריד את רף הרגש שלך בסופו של דבר זוגיות זה לא כל החיים ואת ילדה ואם מישהו מוצא חן בעינייך זו לא סיבה להתנהגות קיצונית.
גם לי יש קראש על מישהי בישוב שלי וכן זה מביך בפעולות אבל רוב הזמן אני עם כובע או מסכה בשביל להסתיר את זה שאני מסמיק
אנונימי
all inclusive
אני מסכים איתך אין לך מה להפסיד
אנונימי
שואל השאלה:
את הביטחון העצמי שלי, חלק מהאהבה העצמית שלי, את ההרגשה הבטוחה שלי בנעורים (מה שכתבתי) זה לכמרי המקום הבטוח שלי ואם המבוכה הזאת תתקיים זה ייפסק.
הרבה מאוד אושר כי זה יכניס אותי לתקופה חרא
זה מה שאני אפסיד.....
אנונימית
כן זה חרא ההרגשה הזאת שדוחים אותך או שלא רוצים אותך,
אבל אחרי כמה ימים ההרגשה פשוט נעלמת
אנונימי
זה שמישהו מסויים לא אוהב אותך בקוע זוגי או לא אוהב בכלל זה לא אומר כלום עליך או עליו פשוט שאתם לא מסתדרים או מתאימים יש מליארדיי אנשים בעולם מלא לא אוהבים אותך ויש כאלה שממש יאהבו אותך . אם מישהו "דחה" אותך באופן יפה -אז הכל טוב , לא קרה משהו רע. אם הוא דחה בצורה מגעילה הוא סתם מרדד את עצמו ואת בסדר גמור אין לך מה להרגיש רע
שואל השאלה:
אצלך..
זה יכול להישאר אצלי ככ הרבה זמן ואני לא מוכנה נפשית לזה חחח
^אתה צודק אני פשוט ממש חרדתית
אנונימית
אז תתאפסי ותחליטי החלטה במקום להשאר במצב הביניים .או שאת עושה משהו למען הקשר הזה או שאת מפסיקה
שואל השאלה:
אתה צודק
אני רק רוצה לשכוח אותו כי אני מתחילה להתאהב בו וזה יביא רק רע
אנונימית
תנסי להתקרב אליו , לפתח שיחות ולהכיר אותו , אם את רוצה להיות איתו בקשר (לפי מה שהבנתי) אז תנסי להכיר אותו לפני ולראות מה הוא מרגיש