אני ישנה אצל דודים שלי ובת דודה שלי מדברת מתוך שינה.
עכשיו אני יודעת שזה דבר טבעי אבל זה ממש מפחיד כי עוד שניה 4 בלילה ובמיוחד אחריי שראינו סרט אימה. היא אמרה כזה "לא לא לא תעצרי" ושאלתי אותה מה היא רוצה ומי תעצור היא אמרה זאתי מהבית ספר שלה. מתי שאשאל אותה על זה מחר היא בכלל לא תזכור. מה לעשות? זה כבר לא פעם ראשונה שזה קורה.