6 תשובות
שהיא בסך הכל עוד ילדה שכנראה מחכה למישהו או שרוצה להירגע ואוכלת לבד מה הבעיה לא הבנתי
בטח מתכננת פיגוע.
^^יונית הרגת אותי
שהיא באה לאכול או מחכה למישהו או משהו כזה, בהנחה שאני בכלל אחשוב על זה חחח
אני אחכה לראות אם מישהו בא אלייה, ואם לא אז אני כנראה אבכה קצת, כי זה די עצוב.
ולא יודעת אולי אני אנסה לדבר איתה למרות שזה די מביך.
ולא יודעת אולי אני אנסה לדבר איתה למרות שזה די מביך.
כלום
באותו הנושא: