4 תשובות
לא.
הממשלה שלנו משתינה על פוסט טראומתיים, לא יעשו שום דבר.
אני מקווה שכן אבל אני חושבת שגם אם ישתנה משהו זה יהיה משהו קטן ולא עוזר
כן,
כבר התחילו, שר הביטחון אמר שישנו את תנאים לקבלת נכות נפשית, ושהם יאמינו יותר לאנשים שאומרים שלא טוב להם נפשית
וגם מינו את זיו שילון לראש הועדה(?)
אני לא בטוחה אם לראש הועדה אבל הוא יקח בה חלק
וזה משמעותי, אם אתם לא יודעים זיו שילון נכה צהל בעצמו והוא איבד יד במלחמה ואיציק סעידיאן חבר טוב שלו

^זה מה שאמרו לי לפחות, מקווה שזה גם נכון
מקווה מאוד שכן