התחברות
הרשמה
זו אולי שאלה מטופשת אבל למה מטוסי נוסעים טסים בגובה כזה גבוהה?
אני מבין למשל מעל ערים אולי בגלל עניין הרעש אבל למשל מעל ים או שטח שלא גרים בו זה בזבוז דלק על טיפוס
17 באפריל 2021, 22:11
טיסה
מטוסים
טיסות
2 תשובות
בגלל שכשטסים גבוה יוצר ככה האוויר דליל ויש פחות צריכה בדלק אם אני לא טועה
נ
נמרה סקסית ראר
ואוו הרבה
כ
כאן בשביל לעזור לכםם(:
באותו הנושא:
מה הסיבה הכי מטופשת שמחקו לכם שאלה ביגללה?
מישהו יודע כמה נוסעים יש במטוס?
שאלה קצת מטופשת
מישהי כתבה באחת השאלות בסטיפס שהיא מרגישה מטופשת ומישהו ענה לה שהיא באמת מטופשת
אוקיי זה שאלה די מטופשת אולי אבל..
אם ברכב נוסעים, ובאופניים רוכבים ובמטוס טסים?
בקשר למטוסי נוסעים...
שאלה די מטופשת אבל אוקי
שאלה מטופשת אבל- 10:00 עד 16:00 08:00 עד 14:00 שניהם זה שש שעות לא?
פג תוקף של טיטולים - שאלה אולי קצת מטופשת אבל, יש תאריך תפוגה לטיטולים? (במידה ואני שומר אותם כמו שצריך).
בכיתה יב נוסעים לאילת או משהו כזה? משהו יכול לפרט לי קצת יותר על זה והאם טסים במטוס או נוסעים לשם באוטובוס?