3 תשובות
לדעתי הכי מומלץ ללמוד עם מורה לא בזום פנים מול פנים ובסופו של דבר אפליקציות לא יאמרו לך איך להשתפר או אם עושה משהו לא נכון.
אין לך ממה להתבייש תמצאי מורה שלך טוב איתו ושהוא מובן לך ותלמידי:)
מורה זה יקר אבל נו פשוט תקראו שוב את התשובה הראשונה
אם יש לך כסף למורה שיעזור לך בהתחלה זה מעולה - אני למדתי רק מהיוטיוב, פחות התחברתי לאפליקציות ואני מנגן ממש טוב אז הכל תלוי בכמה אתה רוצה ללמוד