11 תשובות
אובססיבי
זה ממש קרינג אבל זה חמוד
אנונימית
חמוד
אוי
אובססיבי
זה לדעתי סבבה אבל כל אחת מסתכלת על זה אחרת כל אחת והקווים האדומים שלה , אם זה מגיע למצב שהוא לא נותן לך לדבר עם בנים אחרים זה סתם אובססיבי
אנונימית
המקרה הזה ספציפי חמוד
זה לא אובססיבי
שמעי, אם באמת זה חשף לי יחסית הרבה מהציצי, כאילו בקטע שאם הייתי שמה לב לזה אז הייתי מובכת אז זה חמוד.
אבל אם זה סתם החולצה זזה מילימטר ולא באמת רואים משהו והוא עשה את זה אז זה לא בסדר ואובססיבי.
אבל אם זה סתם החולצה זזה מילימטר ולא באמת רואים משהו והוא עשה את זה אז זה לא בסדר ואובססיבי.
אנונימית
זה כזה רומנטי הוא מגן עליך יאוו כמו בטבע
אנונימי
^. חמודד
באותו הנושא: