15 תשובות
למה זה נשמע כאילו ילדה בת 8 כותבת את זה לכי תמלאי תשחץ
אנונימית
שואל השאלה:
אני אמלא אוי רק שאני ילדה בת 8 אז אני לא ממש ידע מה זה תשחץ אז יאאללה סע כפרהה
אנונימית
חח ילדה בת 8
אנונימית
שואל השאלה:
כן יש בעיה אם זה?
אנונימית
חחח כי על איזה קראש את מדברת אחותי תעשי טובה
הקראש היחיד האמיתי שהיה לילדים בגיל שלך זה על בקוגן
אנונימית
מה הבעיה התחבקה עם ידיד הוא קינה בטח הגיוני
אנונימי
שואל השאלה:
חח מצחיקה את היום חשבת אולי לתת לי קצת מהומור שלך ? חמודה אני לא באמת בת 8 מה את טיפשה זרמתי איתך כדי שתרגישי טוב אם עצמך אבל בואי נגיד שאני יותר גדולה ממך זה בטוח נשמה
אנונימית
אני חושב את בטח 17 או 16 כזה
אנונימי
בשתי מילים משחקי אגו.
ואם הוא מתנהג כך הוא בן אדם מגעיל מזה הדבר הזה לא מגיע לו מעמד של קראש כפרה עליך תשחררי ממנו
יפה שלי זה הכל משחקי קנאה
אם הוא מתנהג בצורה כזאת זה לא אומר כל כך הרבה דברים טובים לגביו
צדקתי נו זה הגיל הזה
אנונימי
הוא מקנא אז הוא גורם לך לקנא גם
אני לא סובל בנות כמוך, אבל לגבי השאלה שלך הוא מעמיד פנים
שואל השאלה:
17 וחצי
אנונימית
מקנא.אני לא בטוחה שהוא ממש שווה את זה