התחברות
הרשמה
אנשים שהיו או עכשיו בכיתה מדעית בתיכון בבקשה כנסו
אני עכשיו כיתה ט ואני צריכה לדעת אם כדאי לי ללכת לכיתה מדעית כי אני ממש מתלבטת ואני כבר באמת לא יודעת מה לעשות אז יש לי כמה שאלות
הכיתה הזאת שונה בהרבה מכיתה רגילה בשכבה? גם מבחינת לימודים וגם חברים.
אם זה יותר קשה מכיתה רגילה זה שווה אתזה?
18 באפריל 2021, 21:13
תיכון
כיתה
עצות
מגמות
דחוף
תשובה אחת
שווה 100% במיוחד אם זה מעניין אותך זה יעשה לך חיים טובים בעתיד
y
yalublukefir
באותו הנושא:
איך הציונים שלי עד עכשיו? כיתה ח', מדעית.
אנשים שהיו בכיתה יא', עד איזה שעות למדתם?
אנשים שהיו חסרי ביטחון, מה שיניתם בכם שיש לכם עכשיו?
יש פה אנשים שהיו/עכשיו בדילר?
אנשים שהיו בכיתה י'
יש פה כאלה שהיו \מכירים (גם כאלה שעכשיו זה טוב) בכיתה ט' בכיתה מדעית טכנולוגית?
דברים שרק אנשים בכיתה מדעית יבינו?
אנשים שהיו/עכשיו בדיכאון
יש אנשים שהיו בזוגיות בכיתה ו והם נשארו ביחד?
אנשים שהיו בחמש יחל מתמטיקה או שנמצאים עכשיו
אנשים שהיו רואים סדרות באתר סדרות- בגלל שהוא חסום עכשיו, איך אתם רואים סדרות?