7 תשובות
כן
אנונימית
לא פסיכולוג אבל כע מישהו שידבר איתם פשוט כזה חבר טוב יו נואו
כן , אם ינרמלו את זה אז אנשים ירגישו יותר בנוח ללכת לפסיכולוג בלי להקרא "בעיתיים" ואז כולנו ניהיה אנשים יותר רגועים
לא לא לא לא
לי אישית הפסיכולוגית רק גרמה לטרואמה לול-
פסיכולג בעצם פותח חוויות שהיו לך בעבר יש כאלה שזה טוב בשבילם ויש כאלה שזה מפרק אותם
נע אין קשר לזה^^
עוד לא הגענו לחלק הזה היא רק צחקה עלי על כל דבר שאמרתי לה3>
עוד לא הגענו לחלק הזה היא רק צחקה עלי על כל דבר שאמרתי לה3>