3 תשובות
תבקשי שתבטיח לך שהיא לא תעזוב את החברים האמיתיים שלה שהיו איתה מלכתחילה והשאר את צריכה רק לסמוך על המילה שלה ואם היא מתחילה ליהיות הגדיל תמיד תדברי על זה
היי מהממת!
רציתי להגיד לך שאם יש משהו שהבנתי בחיים זה שלפעמים כדאי ועדיף להיות בלי הרבה חברים מאשר שיהיו מסביבך אנשים שתיפגעי מהם/שיעליבו אותך/ שיתנהגו אלייך לא יפה וישקרו לך. תמיד תבחרי להיות מוקפת באנשים שיודעים להיות שם בשבילך, שמעלים לך את הביטחון ויודעים לפרגן ושכמובן תוכלי לסמוך עליהם ולספר להם את שעל ליבך מבלי שישפטו אותך או יעירו לך הערות מעליבות ופוגעות.
ממליצה לך לקחת את העצה שלי ולהשתמש בה כי אין שום סיבה בעולם שתמשיכי להיות בקשר עם חברה שפוגעת בך ושאת מתאכזבת ממנה כל פעם מחדש. אם את מרגישה שהיא החברה היחידה שלך או שאת לא רוצה לנתק איתה את הקשר ממליצה לך בחום לשבת איתה לשיחה בארבע עיניים ולשפוך בפניה את הרגשות שלך כלפיה ולמה היא פגעה בך. אם את רואה שהיא ממשיכה בדרך הזו שמפריעה לך גם אחרי השיחה אז ממליצה לך להכיר חברה אחרת שתוכל להיות שם בשבילך באמת ושתמיד תרים לך ולא תוריד לך.
בהצלחה אהובה!
את לא יכולה לקבוע לחברה שלך עם מי היא מתחברת. זה לשבת לה על הווריד. את חברה שלה, היא חברה של מישהי אחרת, את והאחרת לא חברות, הכל בסדר. אתן לא חייבות לצאת שלושתכן יחד. מה שחשוב זה הקשר ביניכן, לא ביניהן.