10 תשובות
באיזה שעה הבגרות
שואל השאלה:
הבגרות ב10
אנונימית
קומי ב7 וחצי 8
אני בוכה כתבתי שאתה צריך לקום בעשר והבגרות בעשר אמא חשבתי שהתכוונת שהבגרות שלך מחרתיים
אה זאת בת
אז תשני הכל כאן ללשון נקבה^^
אם את הולכת לישון עכשיו אז ב10 11 כזה
שואל השאלה:
כןכן אתם לא הבנתם אותי נכון ^ הבגרות בחמישי ואני רוצה מחר לקום ללמוד מוקדם כי אני לא הולכת לבית ספר חח אופסי
אנונימית
שתי עשרה ככה
ורביעי עשר