5 תשובות
אז תגידד מקסימום שאין לך כוח היום והחזירו הכל בבום וזה קשה לך....ותלך מחר לי האמינו אחמ או שתגיד שכואב לך הבטן ויש לך תחושה להקיא (?)
תאכל גיר
תעשה הצגה שכואב לך הראש
(אני לא עושה את זה כי באמת כואב לי הראש אבל אם לא היה באמת כואב לי אז הייתי עושה את זה)
(אני לא עושה את זה כי באמת כואב לי הראש אבל אם לא היה באמת כואב לי אז הייתי עושה את זה)
שואל השאלה:
אבל הבעיה זה שהאמת זה שאני רק עייף
אבל הבעיה זה שהאמת זה שאני רק עייף
פשוט תגיד להם את האמת למה לא בא לך ללכת , אני בטוחה שהם יבינו....
באותו הנושא: