3 תשובות
יש לך כמה מועדים לעשות
אם קשה לך ב e לא אומא שאת טיפשה או גרועה
אני נגשתי 3 פעמים לe ובשלושתם נכשלתי
ואני נגשתי לפעם 4,5 בקיץ תקוןה שאעבור
במועד ה3 שיפרתי תמיד משתפרים לאט לאט
אם קשה לך ב e לא אומא שאת טיפשה או גרועה
אני נגשתי 3 פעמים לe ובשלושתם נכשלתי
ואני נגשתי לפעם 4,5 בקיץ תקוןה שאעבור
במועד ה3 שיפרתי תמיד משתפרים לאט לאט
שואל השאלה:
הבעיה כאן שיש לאמא שלי יום הולדת שבוע הבא ..
רציתי להביא אותה במתנה שהכנתי לה ..
היא משתוקקת שאצליח במבחן באנגלית אבל אני אף פעם לא אגיע לרמה הגבוה שלה ..
הבעיה כאן שיש לאמא שלי יום הולדת שבוע הבא ..
רציתי להביא אותה במתנה שהכנתי לה ..
היא משתוקקת שאצליח במבחן באנגלית אבל אני אף פעם לא אגיע לרמה הגבוה שלה ..
אנונימית
עד שתקבלי תציון בגרות יהיה יוני
באותו הנושא: