2 תשובות
שיקרו לכם אין לך ממה להלחץ ואת לא חייבת להשקיע רק לוודא שאת מקבלת ציונים עוברים כי כל עוד את עוברת זה לא משנה אם יש לך ציונים גבוהים ביסודי או לא לאף אחד לא איכפת זה לא משפיע על כ ל ו ם
תהיי את תקדישי את הזמן לילדות כי ממש עוד שנייה את כבר תהיי נערה ותאמיני לי כולם רוצים לחזור לגיל הזה
רק אל תדאגי כי זה לא הגיל של הדאגה תעשי שטויות
אנונימית
כל עוד את עוברת דברים הכל טוב אני התחלתי ללמוד בכלל רק בכיתה יא והסתדרתי