4 תשובות
אם את רוצה צבע שנשאר לתמיד תשתמשו בצבע מעורבב עם חמצן, יש בסופר פארם ב40-50 שקלים.
אם את רוצה שהצבע ידהה ככל שאת שוטפת יותר את השיער, ואז תוכלי לעשות צבע אחר, תחמצני את השיער ואז תשימי צבע ללא חמצן
מקווה שעזרתי :)
אם יש לך שיער ממש בהיר אז לא חייב לחמצן. אם אין לך אז לחמצן.
אם את סתם רוצה גוון, ולא צבע בולט אז כן ישר לצבוע
שואל השאלה:
ואז ישר לצבוע?
אנונימית
את צריכה לחמצן אם את רוצה שהצבע יהיה בולט