5 תשובות
כן מתרגלים לזה די מהר
כן ברור בסוף מתרגלים להכל
לי אישית גם עם מבנה אנטומי הרגיש מוזר בהתחלה ועכשיו לא מרגישה את זה בכלל
ותראי כל מי שיש לה בנייה עושה ברוך השם הכל מהכל
לי אישית גם עם מבנה אנטומי הרגיש מוזר בהתחלה ועכשיו לא מרגישה את זה בכלל
ותראי כל מי שיש לה בנייה עושה ברוך השם הכל מהכל
מתרגלים לזה בסוף
אם את אוהבת את זה, תתרגלי לזה בסוף את פשוט לא רגילה שזה הגודל ציפורן שלך. ואל תשכחי אחרי חודש בערך את תתחילי לראות את הציפורן הטבעית שלך גדלה מלמטה
ככה זה גם בלק גל פעם ראשונה לאט לאט מתרגלים
באותו הנושא: