11 תשובות
הם ידפקו בסוף
האנשים שהתחסנו
עוד כמה שנים נוכל לומר להם ביי ביי
האילומינטי יחסל את כולם עוד כמה שנים עם החיסון עם שבבי ה5g של ביבי והבונים החופשיים
שואל השאלה:
אתה חושב שהבורא לא ירחם עלינו?
אנונימי
הבורא לא קיים
שואל השאלה:
אז אתה כופר. ועוד מביא ראיות מקו החשיפות. עוד חשבתי שאתה אוהב את הרב אמנון יצחק שליט"א שמנסה להחזיר אותנו אליו...
אנונימי
ואתה יודע מה ה*תוצאה* של להאמין בבורא שלא קיים?
סרטן כמו המזל של אסף גרניט
שואל השאלה:
אנשים נורמליים יודעים שהם קיים. עזוב אותי.
אנונימי
שואל השאלה:
ראיתי שהם הוציאו כמו סרטונים בעד 5g. ובחאד הסרטונים שלהם על אכול, בלי קשר לכלום, צצה על המסך (אבל צריך לשים לב לזה) פרימידה עם העין (לזמן קצר).
אנונימי
שואל השאלה:
כן.

https://www.youtube.com/watch?v=rei0r4inf7e

דקה 0:30

https://www.youtube.com/watch?v=vcm-ra1lwzs

^ בעד 5g
אנונימי
סביר שהם שייכים להם...
ברור שאלוקים קיים זה ידע בסיסי
כל מי שיודע את האמת על הקורונה כנראה חכם ולכן הוא אמור להבין שיש בורא
שואל השאלה:
compass, מסכים איתך, אבל יש פה אנשים שמיבנים היטב בקונספרציה, ונותני םתשובות מאוד טובות על החיסונים, ובכל זאת הם אתאיסטים.

למה? כנראה שהתשובה נמצאת בספרו של הרב אללחו וסרמן הי"ד "קובץ מאמרים ואגרות"" (מאמר על אמונה): כח השחד.
אנונימי
^בגלל שיש יצר הרע נגד אלוקים אבל לא בעד חיסונים לכן פה הם רואים את האמת ופה לא