3 תשובות
תפרטי טיפה יותר
לאיזה מן סיטואציה את מתכוונת?
סתם שמות חיבה כאילו?
תקרא לה בשם שלה ותחייך נראלי
תקרא לה בשם שלה ואחרי תוסיף י, או שתקרא לה יקירתי
אנונימית