5 תשובות
שואל השאלה:
למה?^
למה?^
השעות לא נוחות העבודה די קשה ומניסיון שלי היחס לעובדים ממש מזעזע חוץ מזה זה ממש קשה לעבוד בעבודה שצריך להריח בורגרים ושמן כול הזמן
כן גם אסור עגילים
אסור
בכול מקרה עבודה מזעזעת לא כדאי לך לעבוד שם לול
בכול מקרה עבודה מזעזעת לא כדאי לך לעבוד שם לול
לא עבדתי שם אבל בת דודה שלי עובדת שם ומותר לה לק גל:)
באותו הנושא: