19 תשובות
בכל פעם שאת מרגישה שאת הולכת לעשות את זה, תלכי ליד מישהו. תמצאי מישהו לדבר איתו.
חיימי תרגעיי תקחי אוויר הכל בסדר תשתי משהו תנוחי קצת אם את רוצה לדבר איתי תשלחי לי הודעה שיהיה לך בפרטיות אני אשמח לעזור לך כי היתה לי חברה כזאת באמת בשמחה אעזור לך
שואל השאלה:
*chandle..... *הבעיה שאני עושה את זה תמיד ומלא פעמים ואני רוב הזמן בחדר לבד.

*במבה עם נוגט* תודה ❤

*(ר)צינית* אין לי מקום בפון חח אבל תודה
אנונימית
אני גם כזו, תכריחי את עצמך. או שתדברי עם מישהו מעבר למסך, לפעמים זה מספיק (:
באהבה מאמי מקווה שאת בסדר תזכרי תמיד שאת לא לבד ואם קשה לך פשוט תפרקי פה בשאלות זה יעזור לך\
שואל השאלה:
חח תודה הזאת עם השם באנגלית^^

זהו שלא עונים לי לשאלות פריקה. לצערי
אנונימית
תכתבי לי בפרטי, אני תמיד כאן (:
שואל השאלה:
אני לא יודעת מי מפה שראה דיווח עלי אבל אני יכולה להגיד. יש לי פסיכולוגית היא יודעת שאני פוגעת בעצמי אבל לא יודעת איך. ההורים שלי הרבה פעמים ראו נשיכות על הידיים שלי ושטפי דם אבל לא ממש הגיבו. וזה לא אשמתם יש להם מספיק על הראש. אני מאוד רוצה לשחרר דברים לכן נכנסתי לסטיפס ואני לא רוצה שההורים שלי ידעו על זה לפחות תנו לי לספר את זה מעצמי. אני גם חשבתי כבר לספר על זה לפסיכולוגית שלי בכל מקרה. אני לא יודעת מי עשה את זה אבל זה הגיע ליועצת של בית הספר שלי שמאה אחוז היא תפנה להורים אני הולכת לדבר איתה אבל בבקשה אל אל תדווחו סתם יש אנשים שאתם פשוט תהרסו להם תחיים אם תדווחו אוקי? זה באמת מזעזע.
אנונימית
מסכימה איתך במיליון אחוז, אנונימית...
שואל השאלה:
זה ממש עצוב שזה ככה ההורים שלי ממש מודאגים עכשיו למרות שהם הגיבו בצורה שהייתי בשוק, כי ממש ציפיתי מאבא שלי לכעוס או להראות לי כאילו אני מאכזבת אותו. אז באיזה שהוא מקום הייתה לי הקלה אבל אני מאוד ממליצה לפני שמדווחים לדבר עם הבנאדם כי יש הורים שאתם יכולים לגרום להם להרביץ לילד רק כי הוא רשם על עצמו משו בסטיפס. כולה תדברו כאילו חלאס אני מכירה מישהי שדיווחו עליה וזה פאקינג הרס לה תחיים אומנם הביאו לה פסיכולוגית אבל זה היה בכוח חייבו אותה. אתם מבינים? כאילו וואטפאק אולי תחשבו לפני? ואם לכם היו עושים את זה? אני מבינה אם מישו אומר שהוא רוצה להתאבד או שהוא ניסה וכו' כי זה מסכן חייו של בנאדם אבל משו כזה כמו שאני אמרתי קודם תדברו אחר-כך תדווחו.
אנונימית
שואל השאלה:
וואי וואי. סליחה שעברת את זה. אני באמת יש לי נס שלא הלכתי לבית ספר אחרת זה היה יותר גרוע
אנונימית
היי ברווזון אבלה שלי
תמיד פה בישבילך למרות שחווית את זה וזה עשה לך ממש רע אבל ברווזון שלי תסתכלי בבקשה על הצד החיובי אני החברה הכי טובה שלך ואני מנסה לתמוך בך במה שאני יכולה ואת תראי שלמרות שהיועצת הייתה צריכה לדבר ובסוף דיברת וכו' וכו' יצא מזה משהו טוב שזה עכשיו גלוי ולא מוחבא ! לוב יו ...
אנונימית
שלום אנונימית,
קורא את מה שעובר עליך ומבין לליבך, מתאר לעצמי את הכאב שאת מרגישה, כאב עמוק שמציף אותך והדרך היחידה להקל עליו הוא לפצוע את עצמך.
מבין גם את חוסר האונים שאת חשה, כשמצד אחד את דואגת מכך שאת ממשיכה לגרום נזק לעצמך ולגופך, אבל מצד שני לא יכולה לשלוט על הדחף לנשוך.
עם זאת, כתבת ושיתפת פה ,וגם עולה מדבריך שאת שוקלת לפנות ליועצת. בנוסף נשמע שאת מוטרדת ואף דואגת להורים שלך, ואולי כל אלו מעידים על כוחות נוספים בך, כוחות שנותנים אמון בעצמך ובכל מי שקשוב ואיכפת לו ממך.
בהקשר זה רציתי להציע לך לשוחח איתנו בצ'אט של סה"ר-סיוע והקשבה ברשת. נשמור על אנונימיות, שחשובה לך. אחד המתנדבים שלנו יהיה עבורך כדי להקשיב ולתמוך ,ואולי תוכלו לחשוב יחד על דרכים נוספות להקל.
שלך,
מתנדב סה"ר.
שואל השאלה:
היי בובי מה את עושה פה אפרוחון אמר לך? או שזאת אפרוחון בעצמה. חח אמאל'ה אני נחנקת מהשמות קודים האלה. ותודה כן באיזה שהוא מקום יכול להיות שזה טוב שזה גלוי גם הפסיכולוגית שלי מנסה לעזור קיצר....תודה פה לכולם❤ למרות שדיווחו עלי לפחות קיבלתי תשובות נעימות. תודה❤
עריכה: וזה מעמותת סהר אני לא יודעת חוץ מזה שיש לי פסיכולוגית אני לא אוהבת ממש לדבר עם אנשים כאלה שמקצועיים וזה יש סיבה לזה בכול מקרה אם אני ירצה אני אפנה תודה בכל זאת^^
אנונימית
זאת אפרוחון חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני בדילאי וכן אמרת לי בכיתה סו... חח^^
אנונימית
למה את ערה מחר מבחן יאהבל ה
אנונימית
שואל השאלה:
למה את ערה אהו. ולמה אנחנו מדברות פה ולא בפרטי^^
אנונימית
תעברי לפרטי
אנונימית