3 תשובות
גם לנו יש אוף לא רוצה לבוא
שואל השאלה:
^תודה, אבל אני מינימום ממוצע בכל המקצועות בלי להתאמץ, אז לא נראה לי שהיא תקנה את זה...ואתה צודק ב-100% שזה טיפשי. גם היום היא כעסה שלא הגעתי לשעתיים הראשונות. (המורה לא הגיע, אז אלו היו שיעורים חופשיים)
^תודה, אבל אני מינימום ממוצע בכל המקצועות בלי להתאמץ, אז לא נראה לי שהיא תקנה את זה...ואתה צודק ב-100% שזה טיפשי. גם היום היא כעסה שלא הגעתי לשעתיים הראשונות. (המורה לא הגיע, אז אלו היו שיעורים חופשיים)
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 14...(יש לנו טיול שנתי כי בית הספר התעקש וזה בלי שינה, כי אסור כרגע. זה אולי ישתנה...)
אני בן 14...(יש לנו טיול שנתי כי בית הספר התעקש וזה בלי שינה, כי אסור כרגע. זה אולי ישתנה...)
אנונימי
באותו הנושא: