3 תשובות
גם לנו יש אוף לא רוצה לבוא
שואל השאלה:
^תודה, אבל אני מינימום ממוצע בכל המקצועות בלי להתאמץ, אז לא נראה לי שהיא תקנה את זה...ואתה צודק ב-100% שזה טיפשי. גם היום היא כעסה שלא הגעתי לשעתיים הראשונות. (המורה לא הגיע, אז אלו היו שיעורים חופשיים)
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 14...(יש לנו טיול שנתי כי בית הספר התעקש וזה בלי שינה, כי אסור כרגע. זה אולי ישתנה...)
אנונימי