5 תשובות
שואל השאלה:
פשוט לא עושים מבחן בגרות אחד
אנונימית
השנה יש באחד חיצוני והשני פנימי זה איך שזה יעבוד השנה במקצועות האלה
אז כאילו את לא יכולה לבחור גם כימיה וגם ביולוגיה? איזה מוזר, או שכאילו פשוט לא עושים את מבחן הבגרות באחד?
שואל השאלה:
בגלל הקורונה עשו ככה השנה רק
אנונימית
מה?
כאילו, אני סיימתי לימודים שנה שעברה (כאילו אני מתגייסת השנה) אבל אני עשיתי בגרות בשניהם.