8 תשובות
לענות לה, זה באמת לא יפה שסיננת אותה..
ותגיד סליחה.
ותגיד סליחה.
אני חושבת שזה בסדר
אם אתה לא מעוניין בקשר רומנטי, אתה צריך איכשהו להראות לה את זה
אם אתה לא מעוניין בקשר רומנטי, אתה צריך איכשהו להראות לה את זה
אל תהיה כלכך בטוח תאמין לי מניסיון
אנונימית
ומה יקרה שהוא יראה אותה בבית ספר? לא יפה חבר
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה לכולם על התשובות ושבת שלום
סבבה תודה רבה לכולם על התשובות ושבת שלום
אנונימי
שואל השאלה:
^^ הנסיך פיליפ
אני אגיד לה היי כרגיל וזהו אם לא אז לא מה אני אעשה אני לא יכול להיות עם מישהי רק כי לא נעים לי אחי
^^ הנסיך פיליפ
אני אגיד לה היי כרגיל וזהו אם לא אז לא מה אני אעשה אני לא יכול להיות עם מישהי רק כי לא נעים לי אחי
אנונימי
יצאת ממש בסדר
אם הייתה עונה היא סתם הייתה חושבת שאתה בקטע
אם הייתה עונה היא סתם הייתה חושבת שאתה בקטע
תענה לה אפילו אם אתה לא מעוניין..
תתן לה רמזים שאתה לא רוצה זוגיות איתה או בכללי אבל תנסה לא לפגוע בה
תתן לה רמזים שאתה לא רוצה זוגיות איתה או בכללי אבל תנסה לא לפגוע בה