5 תשובות
תשלחי קישור לאתר בבקשה, משהו פה נראה לי מסריח...
שואל השאלה:
הנה
אנונימית
את לא צריכה את המאסטר את תסתדרי מעולה עם הרגיל וחות מזה פעם ראשונה שאני שומעת שיש חבילות
לא כלכך מבינה בזה, אני מבינה רק בjava edition. אבל האתר בסדר, פשוט נראה לי fishy שיש להם חבילות...
תקני ג'אבה אדישן,
לא מאסטרס
מאסטרס אדישן זה יותר יקר והרבה פחות טוב,
אני לא יכולה להכנס מהקישור כי הוא מוביל אותי לחשבון שלי..