3 תשובות
אל תפחדיי לכי על זהה
בהצלחה❤
אני מאמינה בך. תעשי את זה.
אבל זה תלוי כי אמרת שאת לא רוצה לדבר איתו...
למה מפחיד?אם את רוצה לדבר איתו הוא כנראה חשוב לך אז שווה לקחת את הצאנס הזה במקרה הכי גרוע המצב ישאר כמו שהוא
אני ממליצה לך ממש לשלוח הודעה או להתקשר ולדבר איתו
אנונימית