5 תשובות
אנימה מדהימה ליפז
רק היא אומרת שלא
מאד. אולי אפילו יותר מידי
אני ראיתי את זה פעם
זו סדרה נחמדה אז "כן"
יש המון שאוהבים אותה
כן כן ועוד כן!!(;
אנונימית
שואל השאלה:
דקוו❤
אנונימית