6 תשובות
מתי לקחת את הכדור? כנראה עדיין לא השפיע. אני גם סובלת מכאבי בטן, נסי מקלחת חמה או כרית חמה ונורופן לכאבי הראש ולחום...
כן גם לי זה ככה
כרית חמה .
יש בנות שכדורים לא עובדים אצלן.. אני חושבת שזה הגיוני אבל אם את מרגישה ממש לא בסדר את יכולה ללכת לרופא או משהו כזה
עליי כדורים לא עובדים לצערי. חושבת שכן זה הגיוני. רק לנסות ולמצוא מה עובד ומשפר לך את התחושה.
כן הגיוני
גם תשתי הרבה מים, בזמן מחזור גם מאבדים מלא מים אז יכול להיות שזה תסמינים של התייבשות