התחברות
הרשמה
אכלתי בעשרים דקות חצי תבנית גדולה!!!! של עוגה!!!!
עד כמה אני אוהבת לאכול?
ואני עדיין לא שבעה.
וזו תבנית ענקית!!!!
24 באפריל 2021, 18:04
עוגות
3 תשובות
מה?
מ
מנהלת חדרי בריחה
שואל השאלה:
מה מה
אנונימית
מגניב!!! תביאי חתיכה
מ
מיטסקי
באותו הנושא:
מה הייתם מעדיפים להפליץ פלוץ ארוך פעם בחצי שעה או פלוצים בחלקים פעם בעשרים וחמש דקות?(סליחה זה לא השעות שליXD)
אני מחוץ לכיתה שלי ואני מאחרת בעשרים דקות, להכנס?
זה מוגזם שעשיתי 200 כפיפות בטן בעשרים דקות?
להוריד 200 קלוריות בעשרים דקות זה טוב?
מאחרת לצו ראשון, יש לי ב8 וחצי ואני הולכת לאחר לפחות בעשרים דקות, מה יקרה לי?
אני נדלק עם אישה גדולה ממני בעשרים שנה איך לרמוז לה שאני רוצה לצאת איתה ?
איחרתי למכון בעשרים דקות ולא מכניסים אותי (פרצוף בוכה) בן 16..
אם אכלתי גלידה ואז אחרי איזה 20 או 25 דקות אכלתי שניצלונים זה נחשב כשר?
סיימתי 2 חפיסות של שוקולד מילקה בעשרים דקות מישהו עשה את זה פעם או שאני הבהמה היחידה?
כמה קלוריות שורפים בעשרים דקות של מכשיר אופניים?
אם לא אכלתי ארוחת בוקר אבל אכלתי ארוחת צהריים גדולה, זה מתאזן נכון?