התחברות
הרשמה
בנים, הייתם מתאהבים במישהי ממש ביישנית?
לא בסגנון של ילדת אנימה..
24 באפריל 2021, 21:15
ביטחון עצמי
התאהבות
ביישנות
העדפות
תשובה אחת
כן בעיקר אם זה בסכנון של ילדת אנימה
R
Roko
באותו הנושא:
בנים, הייתם מתאהבים במישהי שקטה יחסית, די מעופפת ועדינה?
בנים הייתם מתאהבים במישהי שיש לה משקפיים?
מה הייתן עושות אילו הייתם מתאהבים במישהו, מתחתנים ונולד לכן ילד
בנים, הייתם מתאהבים במישהי שממש ביישנית? לא ילדת אנימה
אם הייתם מתאהבים במישהי/ו
בנים, אם הייתם מתאהבים בבחורה ובאופי שלה אבל היא הייתה יותר גבוהה ממכם, הייתם יוצאים איתה?
בנים, אם הייתם מתאהבים במישהי ויש בניכם חיבור אבל היא נמוכה מכם ב40 סמ.. הייתם פוסלים אותה או הולכים על זה?
בנים אם הייתם מתאהבים במישהי שמנה
מה הייתם עושים אם הייתם מתאהבים במישהו שמבוגר ממכם ב18 שנים?
הייתם מתאהבים במישהו שישר יודע לקרוא אותכם ואת המחשבות שלכם בלי שכמעט תדברו?
בנים תענו אמיתי, אם הייתם מתאהבים במישהי מעל הראש והכי רוצים אותה אבל היא הייתה אומרת לכם שהיא לא תשכב איתכם בזמן הקרוב