3 תשובות
שואל השאלה:
אני אוטוטו מסיימת י'ב פשוט
סתם חבל שזה מתעכב
אני עשיתי יום המאה לפני חודשיים ועוד לא נפתח לי
הכל טוב זה לוקח זמן
הכל טוב, הם יכולים להתעכב אין לך מה לדאוג