5 תשובות
אתה צריך זמן הפסקה מהם ואז לשנות את הבדיחות שלך איתם. אם זה לא יעבוד תצטרך לדבר איתם ספציפית על זה.
אולי הם לא מבינים עד כמה זה חשוב לך. אם אכפת להם בכלכך הרבה דרכים אחרות ממך זה מראה שאתה כן חשוב להם אז אל תוותר עליהם. תנסה לדבר איתם על הנושא הזה ספציפית
שואל השאלה:
הקטע שכבר דיברתי איתם ספציפית מלא פעמים על אותו דבר כל פעם וזאת לא הבעיה, כשדיברתי איתם הם הפסיקו את מה שביקשתי אבל עכשיו ראיתי שהיחידה שניסתה באמת לעזור שזה ישתנה לא בטוח באמת חושבת את מה שהיא אומרת ואולי סתם עושה את זה כדי לשמח אותי, וזה ממש מוריד לי את הביטחון לחשוב על זה
הקטע שכבר דיברתי איתם ספציפית מלא פעמים על אותו דבר כל פעם וזאת לא הבעיה, כשדיברתי איתם הם הפסיקו את מה שביקשתי אבל עכשיו ראיתי שהיחידה שניסתה באמת לעזור שזה ישתנה לא בטוח באמת חושבת את מה שהיא אומרת ואולי סתם עושה את זה כדי לשמח אותי, וזה ממש מוריד לי את הביטחון לחשוב על זה
זה דיי רעיל אבל לפעמים לא שווה לוותר על זה, לפעמים בחבורה יש את האחד שקצת מדחיקים אותו ואז זה מוריד לו את הביטחון, נסה לדבר איתם, או לפחות עם האחד שהכי מפריע לך ותנסה לפתור את זה
אם לא אז פשוט תתרחק לאט לאט....
בכל מקרה אם אתה צריך עוש התייעצות אתה יכול ךפנות אליי בפרטי :))
אם לא אז פשוט תתרחק לאט לאט....
בכל מקרה אם אתה צריך עוש התייעצות אתה יכול ךפנות אליי בפרטי :))
שואל השאלה:
אבוקדו, הקטע הוא שאני ממש לא מודחק בשום דרך אחרת.
הם ממש לא אוהבים להפגש בלעדי ואומרים שפגישות בלעדי ממש פחות כיפיות להם. והבעיה היחידה שהם עושים זה אפילו לא בעיה, זה לא להעלות לי את הביטחון
אבוקדו, הקטע הוא שאני ממש לא מודחק בשום דרך אחרת.
הם ממש לא אוהבים להפגש בלעדי ואומרים שפגישות בלעדי ממש פחות כיפיות להם. והבעיה היחידה שהם עושים זה אפילו לא בעיה, זה לא להעלות לי את הביטחון
באותו הנושא: