6 תשובות
בחיים בחיים לא להיפרד ממישהי בהודעה בחיים לא
שואל השאלה:
אנחנו רק מכירים...אף פעם לא היינו יחד. בקושי דיברנו גם
אנונימית
תראה כמובן שתמיד עדחף פנים אל פנים.


אבל אם טיב היחסים שלכם היה בפלאפון אז זה גם לגיטימי שהם יסתיימו בפלאפון.



ממש בהצלחה שבוע טוב(:
לא. זה אף פעם לא לגיטימי.
לדעתי עדיף פנים מול פנים
שואל השאלה:
למה זה כל כך גרוע? אני הייתי מעדיף שיחסכו ממני את האי נעימות שבשיחה פנים אל פנים או בטלפון.
ושוב, זה לא שהיינו זוג. זו רק הכרות קצרה.
אנונימית