4 תשובות
אני אוהבת את אלווייז גם סופג טוב וגם מעולה בשבילי
קוטקס פחות נוח לי
למה הפדים של קוטקס בלתי נסבלים
אנונימית
הם פחות נוחים ויוצאים לי אישית יחסית מהר
אני די מסכימה איתה ^^
אולוויז של לילה וואו נדיר שיעשו לי ילד.