8 תשובות
יש בחודש התשיעי
יש בסנטר פגישות של קוספליירים
שואל השאלה:
איך יודעים מתי?^
וואלה פשוט עם הזמן אתה מכיר את האנשים שמארגנים את זה, אבל ממליצה לעקוב אחרי דיזינגוף סנטר באינסטגרם כי אם יש משהו רשמי אם יפרסמו שם, ב14 ו16 לדוגמא יהיה כנס שקוראים לו סנטרקון, אני מגיעה בקוספליי של ליווי :)
^^ אם תרצי אוכל לשלוח לך הודעה כל פעם שיהיה (בתקווה שאזכור)
יש כרגע ב-14 וב-16 אבל הרבה יבואו ב-16
האחד הזה נדחה ל24^
יש גם וגם^
לא,הוא נדחה לאור המצב
העלו פוסט באינסטגרם לאחרונה