6 תשובות
לא, אבל זה משדר ביטחון עצמי נמוך
אנונימי
תמיד יש לי פלאפון להסתכל עליו אז זה לא כזה מוזר
זה מראה על חוסר ביטחון
לאלאלא זה לא מוזר ואוף גם אני עושה את זה כי אני לא רוצה להסתכל על אנשים בעיניים
יש הרבה שעושים את זה.. :)