11 תשובות
שבט אחים ואחיות
שואל השאלה:
לא
אנונימית
באיזה סגנון? קופצני, ארץ ישראל היפה והטובה, רומנטי..?
אם זה בית ספר דתי אז משהו של ישי ריבו
שואל השאלה:
קלאסי, לא יותר מדי קופצני, וזה טקס סיום כיתה ו', לא חושבת שמתאים משהו רומנטי חח.
אנונימית
שואל השאלה:
כן בית ספר דתי אבל פחות ישי ריבו, יותר בכיוון אולי של אריק אינשטיין וזה, אני צריכה כמה שירים למערכונים .
אנונימית
אצלך בעולם זה שיר כובש
או הכל עוד לפניי.. הכי קלאסי הכי צפוי גם
קקטוס מאת סטטיק ובן אל ת.

רציני עכשיו..
אממ משהו חדש מתחיל דני רובס ( במסיבת סיום שלי בכיתה ו זה היה וזה היה אוד מרגש )
עוף גוזל אריק איינשטיין
שואל השאלה:
כן כבר שמתי עוף גוזל בריקוד אחד, משהו חדש קצת חרוש לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית : ראיתי תמילים של השיר פחות מתאים חח
אנונימית