11 תשובות
שבט אחים ואחיות
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
באיזה סגנון? קופצני, ארץ ישראל היפה והטובה, רומנטי..?
אם זה בית ספר דתי אז משהו של ישי ריבו
שואל השאלה:
קלאסי, לא יותר מדי קופצני, וזה טקס סיום כיתה ו', לא חושבת שמתאים משהו רומנטי חח.
קלאסי, לא יותר מדי קופצני, וזה טקס סיום כיתה ו', לא חושבת שמתאים משהו רומנטי חח.
אנונימית
שואל השאלה:
כן בית ספר דתי אבל פחות ישי ריבו, יותר בכיוון אולי של אריק אינשטיין וזה, אני צריכה כמה שירים למערכונים .
כן בית ספר דתי אבל פחות ישי ריבו, יותר בכיוון אולי של אריק אינשטיין וזה, אני צריכה כמה שירים למערכונים .
אנונימית
אצלך בעולם זה שיר כובש
או הכל עוד לפניי.. הכי קלאסי הכי צפוי גם
קקטוס מאת סטטיק ובן אל ת.
רציני עכשיו..
אממ משהו חדש מתחיל דני רובס ( במסיבת סיום שלי בכיתה ו זה היה וזה היה אוד מרגש )
עוף גוזל אריק איינשטיין
רציני עכשיו..
אממ משהו חדש מתחיל דני רובס ( במסיבת סיום שלי בכיתה ו זה היה וזה היה אוד מרגש )
עוף גוזל אריק איינשטיין
שואל השאלה:
כן כבר שמתי עוף גוזל בריקוד אחד, משהו חדש קצת חרוש לא?
כן כבר שמתי עוף גוזל בריקוד אחד, משהו חדש קצת חרוש לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית : ראיתי תמילים של השיר פחות מתאים חח
אנונימית : ראיתי תמילים של השיר פחות מתאים חח
אנונימית
באותו הנושא: