6 תשובות
לכי לטיפול
טיפול עוזר ממש
אנונימית
יש לי בולימיה והדבר היחיד שעוזר לי זה פשוט לא להיות בבית
כי אז אין דרך להשיג אוכל (כאילו אני יוצאת להליכה להרבה זמן)
כי אז אין דרך להשיג אוכל (כאילו אני יוצאת להליכה להרבה זמן)
להבין שהמטרה שלך היא לא מראה כלשהו או מספר כלשהו אלא שינוי בתודעה. להבין שלא משנה כמה תרדי או כמה לא תאכלי או כמה כן תאכלי המחלה הזאת לא תעבור עד שלא יהיה שינוי נפשי. צריך להשלים עם זה. תביני שבשביל להשיג את המטרות שלך בחיים ולהיות מאושרת באמת שלהראות ככה או ככה זה לא הדבר הכי נחוץ. אושר לא ינבע ממראה, מיופי, ממספר. אולי את חושבת שהדברים האלה יביאו אותך לאושר אבל הם לא יש אין סוף דרכים להגיע לשם והם לא תלויות באיך שאת נראת.
ברור שאם את כבר מגיעה למצב של חוסר שליטה עדיף לקרוא לגורם מקצועי ולהתעמת עם זה אבל עדיין אני מאמינה בך ורואה שאת רוצה להשתפר וזה כבר צעד טוב
לפנות לעזרה מקצועית
באותו הנושא: