6 תשובות
לכולם אני אשמח להיות כתף תומכת
תתמקדי בדברים שעושים לך טוב
ותתרחקי ממי שמוריד לך
היי, אני מבינה מה את עוברת, אני בדיוק כמוך. את יכולה אולי לספר רק לחברים הכי קרובים שלך, לי זה מאוד עזר. את תמיד מוזמנת לפרטי
את מאמינה שקשה אבל אולי זה באמת לא , חשבי מה ההבדל בתקופה זאת מתקופות אחרות , הנקודה היא שאנחנו חושבים שקשה לנו ואם נשנה את דעתנו נרגיש טוב , רק מחשבות חיוביות הכול מסתיים בחיים.
תתרחקי מאנשים שלא עושים לך טוב ותחזקי את הקשר עם אנשים שאת אוהבת.
תנסי לכתוב את הרגשות שלך על דף או לדבר עם מישהו, מניסיון אני יכולה להגיד שזה ממש עוזר.