6 תשובות
שואל השאלה:
ח
אנונימית
היי זה ממש לא נורא! הכל טוב לי בבית ספר יש מועדי ב אם גם לך יש תזכרי שהציון במןעד ב גם אם זה 50 זה יהיה הציון ):
אני חושבת שלא יהיה עוד מבחן במתמטיקה השנה
כיתה ט' משמעותיים
מבחינתי זה מעולה.
ציונים במתמטיקה בחטיבה לא ככ חשובים ו70 זה לא רע
בעיקרון הקבצה ב' בחטיבה זה כמו 3 יחל בתיכון...אז לדעתי ציון של 70 זה לא גרוע, וזה גם לא מצויין....זה טוב (ככה מחשיבים את זה), לדעתי זה סביר מינוס
אבל בהקבצה ב' חשוב לדעת להתשפר אני חושבת שהמינימום לקבל בהקבצה ב' זה 85+
וואו, זה ציון טוב!
כמובן שתמיד אפשר יותר, אבל כל עוד זה עובר זה בסדר ❤
מקווה שעזרתי, ice cream lady