תשובה אחת
פשוט קחי ירקות שאת אוהבת, נגיד גמבה, גזר, שעועית, בצל, תירס...מה שאת אוהבת, ותחתכי אותם אם צריך. תקפיצי במחבת עם שמן, ושימי איזה רוטב שאת רוצה. סויה, טריאקי, סצואן, אפשר גם סילאן...אפשר לשים מלח.
אנונימית
באותו הנושא: