3 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
את אמורה "לחפוף" ולסרק את השיער עם האצבעות אחרי שאת שמה את הספריי כדי לתת נפח ולהחדיר את השמפו לשיער
זה רגיל פשוט תסרקי את השיער אחרי
באותו הנושא: