8 תשובות
למה להתחיל עם בחורה שאפשר להתחיל עם בחור?
אנונימי
חבל, לא תתחיל, איך תיהיה לך ההזדמנות? מקסימום תקבל לא
שואל השאלה:
ביטחון עצמי זה מה שיש לי להפסיד
אנונימי
מי שמתבייש מתייבש
צודק זה מבאס אבל שתדע שהרוב נמצאים באותה סירה כמוך..
אם יש לך אומץ אז במקום להתחיל עם מישהי תתחבר למישהי, אולי כזו שאתה בכל מקרה מדבר איתה. כי ביטחון דורש צעד צעד. אתה מסתכל על משהו שיקח לך 10 צעדים ומצפה שתוכל לעשות ישר
תראה, קח את הזמן... ותראה אם מישהי מסתכלת עליך קצת ככה שתוכל ליצור סוג של קשר והיא תרגיש גם קצת חסרת ביטחון.. אני אחד החסרי ביטחון שיש אז בהצלחה לך ולכולם בסירה הזו
למה להתחיל עם יפה כשאפשר להתחיל עם מישהו עם אופי יפה?
זה בסדר, תשמור על הביטחון העצמי שלך למישהי נורמאלית