4 תשובות
לגבי תביעה , כדאי להתייעץ עם עורך דין
תתבעי את האימאמא שלהם , בסוף הם יעשו את אותה תספורת למסכנה אחרת, אסור להתעלם
תתבעי את האימאמא שלהם , בסוף הם יעשו את אותה תספורת למסכנה אחרת, אסור להתעלם
אוי ואבוי.
תיעזרי ההורים שלך. אמא שלך אולי מבינה בזה קצת יותר
תיעזרי ההורים שלך. אמא שלך אולי מבינה בזה קצת יותר
שואל השאלה:
אני מעל 20
ואני לא בקשר עם המשפחה. בכל מקרה יש לי רק אמא אבל גם לה זה לא יעזור אם אספר לה היא לא תעשה כלום
אני צריכה שמישהו יסביר לי למי לפנות ואיך לתבוע אותם
אני מעל 20
ואני לא בקשר עם המשפחה. בכל מקרה יש לי רק אמא אבל גם לה זה לא יעזור אם אספר לה היא לא תעשה כלום
אני צריכה שמישהו יסביר לי למי לפנות ואיך לתבוע אותם
אנונימית
מצטערת שזה קרה לך, אני חושבת שאת צריכה ליצור קשר עם עורכ/ת דין ואז יסבירו לך מה לעשות
באותו הנושא: