9 תשובות
זה ממש לא כולם רק גברים מטומטמים ספציפיים (למרות שהתופעה הזאת הולכת וגדלה)
כן כיאלו וטפ???? תנו לי ללכת לתחנה בשקט כראבסק
אלה רק ערסים מפגרים שעושים את זה, חלאס להכליל
שואל השאלה:
אני שואלת את האלה ששרוקים
אני שואלת את האלה ששרוקים
אנונימית
אז תשאלי "בנים ששורקים, למה אתם שורקים?", ולא "בנים, למה אתם שורקים?".
יש הבדל בין השתיים, הראשונה זו שאלה לגיטימית, והשנייה זו הכללה של כל הבנים בתור מחפיצים
יש הבדל בין השתיים, הראשונה זו שאלה לגיטימית, והשנייה זו הכללה של כל הבנים בתור מחפיצים
שואל השאלה:
אין לי בעיה לשנות אבל אין לך מה לקחת ללב ולהתעצבן
אין לי בעיה לשנות אבל אין לך מה לקחת ללב ולהתעצבן
אנונימית
לא לוקח ללב, פשוט כל שאלה שנייה כאן כבר זה הכללה של כל הבנים כ"אנסים" ו"מטרידנים" וזה נמאס
אם אני שורק ברחוב זה כדי לקרוא לחברים אז אפשרי שמישהי תתבלבל
לדעתי זה חוצפה, דבר ראשון זו בחורה, לא זונ*, דבר שני איך היא אמורה להגיב שורקים לה היא אמורה להרים חולצה? כאילו מה
באותו הנושא: