4 תשובות
לג בעומר זה בחמישי בערב (היום), ולא מדליקים מדורות השנה
השנה לא מדליקים אבל זה לא ימנע מהרבה בכל זאת להדליק^
הלכתי לטייל עם הכלבה ואם אנשים היו מתייחסים לזה לא הייתי רואה עגלות קרשים מלאות בין הבניינים
ולשאלה- חמישי בערב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכם! 3>
אנונימית